5/9/12

MAANANTAI & TIISTAI


Tuolla oli niin lämmin kun pääsin maanantaina kotiin koulusta! Päätin sitten vähän nautiskella tosta ihanan
kesäisestä ja lämpimästä ilmasta. Tein ittelleni oikeen kunnon jäätelöannoksen, otin kainaloon
jonkun vanhan Demin ja istahdin tohon meijän terassille nauttimaan. Räpsäsin muutaman kuvan myös,
kuten näkyy, ja perhosiakin jo tuolla lentelei! kesäkesäkesä love it! tällässiä lämpimiä päiviä
lisää kiitos :)

Maanataina oli myös meijän joukkueen saunailta, eli päättäjäiset. Ite en ollu uimassa, mutta sai kuitenki
mennä uimaa ja saunaa. Uimisen ja saunomisen lisäks otettiin kuvia, juteltiin, syötiin oikeen kunnolla
kaikkia herkkuja (heh, paterit makso), naurettiin ja pidettiin hauskaa. Oli ihan kiva ilta :) Kuvia mulla
ei oo, kun ei otettu mun kameralla kuvia, mut kyllä varmaa pärjäätte ilmanki niitä!

Tarkkasilmäsimmät varmaan huomaa että oon muutellut vähän fontteja. Vaihdoin siis vaan otsikon ja
tän tekstin fontin, mutta mun mielestä se teki tästä blogista selkeemmän ja kivemman näkösen, vaikka
muutokset ei ollutkaan suuret. Mitäs mieltä te ootte?

Eilen oli viimeinen riparitapaaminen, ja seuraavaksi onkin sitten leiri heinäkuussa! Ootan kyllä
riparii jo innolla, monetha sanoo että se on elämän paras kokemus :) Vaikka siellä nyt vähän joutus
jotain uskonnollista opiskelemaan, istumaan hartauksissa ym, niin kyllä siellä on sitä vapaa aikaakin
ja varmasti myös sitä kivaa ohjelmaa. Mä ainakin lähen riparille hyvin mielin, ilman mitään ennakko
luuloja. Lähtekää tekin, jotka tänä vuonna käy riparin ! <3 aino

No comments:

Post a Comment

Black Heart