5/13/12

HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ !

 Tänään kokeilin pitkästä aikaa tota mun feikkiä rustoa, minkä ostin joskus aikoja sitten Gina Tricotista. Toi on tosi
kiva, mut ei aina vaan taho pysyä ihan hyvin korvassa. Pikkuveljen mukaan esitän kovista, kun käytän tota :D
Moikka! Tää on nyt vaan tällänen pikainen sunnuntai postaus, mut toivotavasti kelpaa :) Ihan ekaks hyvät äitienpäivät
kaikille äideille! Tänään ollaan oltu perheen kesken kotona ja kävästy mummuloissa. Oon jotenki tooosi väsyny ! Katoin
tossa suomen pelii, ja huhhu ku pelasivat huonosti tällä kertaa.. Tolla pelillä ei ainakaan maailman mestaruutta voiteta.
Ja mun mielestä Vehanen on vaan se paras maalivahti :) Oon myös yrittäny lukea englantii, kun huomenna ois koe.
Haluisin nostaa mun enkun ees kasiin, kun se tippu jouluna ysistä seiskaan... hups. Mut ei kyllä tästä lukemisesta oo
mitään tullu. Mä meen nyt jatkamaan mun rentoa päivää, koitan lukea sitä enkkua ja valmistaudun huomiseen koulu
päivään ! Huhhu ku innostus on taas korkeel, not. ♥ aino

No comments:

Post a Comment

Black Heart