5/2/12

Blondausta

Oon nyt kahesti käyny kampaajalla vaalentamassa mun hiuksia (takaisin blondiksi siis yritetään!!), joten
aattelin nyt tehdä lyhyen postauksen että miten tää operaatio etenee ja sellasta.

Ihan aluks lähettiin tästä:
Kampaaja suositteli mulle eka sellasta värinpoistopesuu, ettei hiukset menis huonoon kuntoon.
 Ja kyl siitä olikin ihan hyvä alottaa. 
Ja pesun jälkeen hiukset näytti tolta. Kyllähän ne tossa aika paljon vaaleni, vaikka kampaajalla näyttikin
vähän siltä että eihän näille tapahtunu mitään. Jouduin sitte oottelemaan kuukauden, koska hiuksien piti
levätä (just sen takia ettei menis huonoon kuntoon), kunnes sais taas värjätä. Tänään oli sitten kulunu 
kuukausi värjäyksestä ja menin sinne heti koulun jälkeen. Raidotettiin. Ja tässä tulos:
Emmätiiä tapahtuko tässä jotain suurta muutosta o: ? Sanokaa te. Ehkä valaistukset jotenki 'huijaa', mut
ainakin ihan luonnonvalossa näyttää paljon vaaleemmilta ja oon ihan tyytyväinen näihin! Siellä sun täällä
on vielä ruskeeta, kun kerran vaan raidoitettiin, mutta oon menossa vielä yhen kerran ennen rippjuhlia.
Kyl näistä vielä saadaa blondit ;D ! <3 aino

5 comments:

  1. on noi tosta ekasta kuvasta muuttunu huomattavasti ja ihanan väriset ne on ! :)

    ihanii kuvii! :)

    http://nikitajatiiau.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. jos saan suositel ni sain heti blondiks täl : Garnier nutrisse Truly blonde L (:

    ReplyDelete
  3. tosi kiva blogi ja tykkään sun hiuksista ! :) ois kiva jos kävisit kattoo mein blogin : http://viivisandemmasblog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Black Heart