4/7/12

Luvattu on paljon, rikottu enemmän

Heippa! Pääsiäsloma on alkanut tosi kivoissa merkeissä. Eilen oltiin siis kattomassa Hennan kaa se Titanic 3D. Ja niinku jo viimeks sanoin, en oo nähny Titanicii ikinä kokonaan. Alku oli ehkä hieman tylsähköä jauhantaa, mut onneks sit alko tapahtuu. Silmät sai itkee päästää irti, mut välil sai ehkä vähän    nauraakkin. Se on vaan jotenki niin koskettava leffa, ja ku vielä aattelee, että toi on oikeesti tapahtunu, nii väkisinki siinä tulee itku. No, jokatapauksessa Titanic on mun mielestä ihan kympin arvonen leffa, ja 3D:eenä se on vielä huikeempi! Menisin koska vaan kattomaan uudestaan, mut ehkä mä säästän mun vähäiset rahat johonkin muuhun. Leffan jälkeen tultiin meille, datailtiin ja kateltiin telkkaria. Henna oli ostanu meille seppälän kasvonaamiot Joten päätettiin sitten laittaa ne naamaan. Tossa naamiossa oli jotain aprikoosia ja mangoa, ja ainakin se tuoksu ihan älyttömän hyvältä! Oon iha hulluna noihin kasvonaamioihin, viime viikolla käytin kaks suklaanaamioo, ja nyt tän. Nää on vaan niin kivoja, rentouttaa ihoo, ja auttohan toikin vähäsen finneihin :) Katottiin Saw kutonen, itseasiassa mä en oo ikinä nähny noitakaan leffoja. Oon aina aatellu että ne on jotain hulluja leffoja, joissa vaan veri lentää. No, sitähän se oikeestaan olikin. Mut olin yllättyny! Mun mielestä toi Saw 6 oli tosi hyvä leffa, vaikka veri ja suolet lensiki. :D Yökylään kuulu tietysti myös aamuyön syvälliset keskustelut! Kaiken kaikkiaan oli hauska päivä, ilta ja yö hyvän kaverin seurassa! Naurua ei puuttunu ainakaan. Tänään käytiin sitten vähäsen kuvailemassa, mutta ei saatu oikeen kummosia kuvia. Ei vaan onnistunu tänään. Mulla ei sitten ookkaan suunnitelmia tälle lopulle pääsiäislomalle. Kai mä jotain keksin. Tänään ainakin tän lopun päivää aattelin vaan chillailla kotona, vois kattoa ehkä jonkun leffan. Tänään suju näköjään teksti aikas hyvin o: Kiitos muuten kaikille lukijoille, että jaksatte lukee tätä mun blogia, vaikka nää kaikki postaukset ei ookkaan mitään kauheen laadukkaita! Tänään ylittyi jo 70 lukijan määrä! Kiitos oikeesti tosi paljon, on kiva tietää etten höpöttele täällä yksikseen. Jotain yllätystä vois järkätä jossain vaiheessa :) Sitä sitten ootellessa. 
♥ aino

2 comments:

  1. Sulla on paljon kivoja kuvia ja blogin nimi on ihana! :)

    ReplyDelete
  2. Sulla on kiva blogi :)

    http://johannakatariina.blogspot.com/

    ReplyDelete

Black Heart