4/22/12

100% happy

Heipsun ihanat! Mulla on jotenkin nyt tosi ylienerginen olo ja sellanen et mun fiilistä ei voi
pilata millään! Oon saanu viettää mukavii iltoja kavereiden kaa, asiat on järjestyny, mul on
ollu tosi hauskaa ja muutenki pitkäst aikaa voi sanoo et elämä hymyilee!
Kokeilin eilen vähän tollasta erilaisempaa meikkiä. Olihan se iha kivaa vaihteluu, kun en yleensä
käytä mitään luomivärejä, joskus kajaalia. Mut en oo kyllä tossa luomivärien laitossa mikään
mestari, aina sitä meni johonkin väärään paikkaan ja huhhu. Joten musta ei tuu kyllä mitään meikki
taiteilijaa enkä joka päivä jaksais tapella noitten luomivärien kaa!
 Tänään olin mun pikkusiskon lapsenvahtina kun vanhemmat lähti kattomaan pikkuveljen salibandy
pelejä. Oli oikeestaan kivaa! Toi pikkune onnistuu aina piristää päivää, kattokaa ny tota kuvaaki :3
(Ellei sitte satu sellasseelle riiviö päälle) Aika ilonen leipuri, vai mitä? Leivottiin siis mokkapaloja ja
hyvii niistä tuli. Namnam. 
Ja lopuks mun ahkera leipuri väsähti ja päätti ottaa pikku torkut!
 Oon tänään myös ehtiny järjestää mun vaatekaapin, ja täytyy sanoo et tuntuu vapauttavalt ku
tietää et missä on mikäkin vaate ja ylipäätänsä et on siistiä. Nyt noi mun vaatteet ei oo onneks
enää tuolla sellasseena yhtenä mytty kasana ryppysinä. Joitakin vaatteita tuli myös heitettyä pois!
 Mitä nyt sellassia mitä ei käytä niin turhaa pitimään kaapissa. Samalla löysin myös pari toppia, joidenka
elämässä oloo en oo ees muistanu, tai sitte en oo vaa käyttäny pitkiiii pitkii aikoihi. Sieltä löyty mm
tämmöset kivat:
Eilen Emde, Eve ja Henna tuli meille ja katottiin Paranormal activity 3. En siis ollu kattomassa sitä
sillon elokuvissa, joten näin sen nyt ekaa kertaa. Muutama pelottava ja hyvä kohta oli, mut siihen se
sit jäikin. Täytyy kyl sano et ite henkilökohtasesti ootin kyseiseltä leffalta paljon enemän. Se oli jotenkin
niin lyhytkin ja loppu aivan tyhmästi, enkä ees ymmärtänyt kaikkia kohtia elokuvasta. Moni asia jäi
'auki' mut ehkä se sit oli tarkotus. Leffan jälkeen juteltiin ja chillailtiin vaan. Menin sitten Emdelle yöks
ja tehtiin kaikkee mitä yleensäkki tehään. Otettiin kuvia, mässäiltiin, pidettiin hauskaa, naurettiin ihan
liikaa (jos ny liikaa ees voi nauraa) yms. Ja tehtiin kanelihaaste!! Videooki otettii, mut se ois kyl jotain
liian järkyttävää tänne. Hyi se oli kyl jotain niin kauheeta ku kauhee pölypilvi tuli suusta ja se kuivu
kurkkuun. Ei ikinä enää! (Kummiski huomenna heti uusiks....) 
Hehe :D:D !!
Nyt voisin mennä vielä kuluttamaan tätä mun energiaa huoneen siivoomiseen ja sellasta :)  <3 aino

No comments:

Post a Comment

Black Heart