3/25/12

Do you hear that voice? It's called sound of happiness

Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego (Slayback Remix) 

Baby Alice - Piña Colada Boy
GG Caravan - On se hienoo
Tää viikonloppu on ollu ihan huippukiva! Eilen olin siellä ässien pelissä, ja siihe liittyyki tän viikonlopun ainoo huono osa. Ässät nimittäin hävis ja musta alkaa tuntuu kyl jo siltä että se o moro ja kesälomat alkaa :) Vaik totta kai vielä on mahiksii. Mut tunnelma oli paras! Pelin jälkeen menin Emdelle yöksi, ja Henna tuli illaksi. Kuunneltiin musaa, syötiin oikee kunnolla mässyä (koska mä en söis?), tanssittiin, pelatiin hoop de looppia facebookissa (miks mä oon ihan koukussa siihen o: ?), otettiin ihan liikaa hassuja webbikuvia, juteltiin syvällisiä ja perus hauskan pitoa ♥ Mentiin sitten nukkumaan kahdeksalta aamusti, herättiin ysiltä ja kympiltä sitten virkeenä (not) riparikirkkon! Kirkon jälkeen käytiin mässäilees hampurilaiset ja sitten pääsin kotiin nukkumaan! Kunnes kuudelta taas riparikirkko ... tosin se oli vapaaehtonen, mutta mä halusin sen merkinnän ettei sitten myöhemmin tarvii ruveta keräilee. Musta tulee vielä joku pappi ku käyn niin ahkerasti kirkossa <: Tai sit ei todellakaan. 
Ensviikolle onkin sitten jo tosi kivoja suunnitelmia! En malta oottaa että pääsen toteuttamaan niitä. Torstaina meen parturiin koittamaan jos nää hiukset vaikka saatais jotenki ees blondimmiksi ja sen jälkeen oon Hennan kaa. Perjantaina mä ja Emde suunnataan kohti Seinäjoki cityä ♥ oltiin siellä viimeks kesällä joten nyt onkin jo aika mennä sinne kattelemaa mun rakkaita ellaa & emmiä! ikävä on ollu! varsinkin emmiä ku ollaan nähty viimeks kesällä ): ♥ aino

1 comment:

Black Heart