12/4/11

This week









Tää viikko on koostunut kokeista, niihin pänttäämisestä, vuorosanojen lukemisesta ja kaikesta kiirellisestä. + Harrastuksista. Ehkä olen hetken ehtinyt kavereiden kanssa olla, joten viikonloppu tuli tarpeeseen, mutta nythän se on jo ohi. Perjantaina olin Emden kanssa porissa shoppailemassa, oli ihan mukava reissu. Ostoksia pistän sitten myöhemmin. Eilen menin Emden kanssa ulos kuvailemaan ja aateltiin mennä meille yöksi ja pyydettiin Emppu mukaan. Oli tosi kivaa pitkästä aikaa :-) Juteltiin, syötiin, katottiin telkkaria ja sellasta.. Tän loppu päivän mä varmaan istun kotona ja stressaan huomisia tanssiaisia. Meillä on huomenna siis koulussa tanssiaiset. Mekko on, kengät on ja kaikki sellanen, mut silti jotenki vaan stressa. Eikä mua oikeesti oikeen ees innostais mennä sinne. Hohhoijaaa.
Suurinosa tästä viikosta on myös mennyt täydellisten naisten ensimmäisen tuotantokauden kattomiseen. Lainasin sen nimittäin Hennalta keskiviikkona ja tänään sain katotuksi viimisen jakson .. Oon ollu nopee tai sitte vaan ahkera teeveen kyttääjä. Täykkärit on vaan niin paras sarja! Kohta alkaa sitten toisen tuottarin kyttääminen (-;

No comments:

Post a Comment

Black Heart