12/25/11

Presents!


Kummitädiltä 30 euron lahjakortti Ginaan, Glitterin koru ja ponnarit sekä panda suklaata! 



 Äidiltä ja iskältä kameralaukku (sitä jo tarvittinkin!), pörrösukat, legginssit, rahaa, täykkäreitten 2&3 tuotantokausi, meikkipussi, paul frankin pieni kukkaro sekä rahaa! Mummulta ja papalta sitten toi kynsilakka ja puman hajuvesi ja vartaloshampoo :-) 



Ireneltä tollanen Vanilla Kiss body splash, ihanan tuoksusta ♥ ja tommonen pikkunen "setti" joka sisälti käsivoiteen, kynsisakset, kynsiviilan ja semmosseen kynsi jutun millä työnnetään niitä jotaki alaspäin ;D


Hennalta tällänen söpö kehystetty kuva meista ja kasvonaamio (siitä ei oo ny kuvaa, kun käytin sen jo ! :D)


 Emdeltä tällänen ihana canvas taulu, ifolorilta meidän kuvalla varustettuna ♥


 Saralta tommonen pussukka ja hiustuotteita ! 



Mummulta ja pappalta vielä supersöpöt yöhousut :-) 

Kiitti tosi paljon kaikille ketkä anto mulle lahjoja, tykkäsin näistä kaikista ! ♥ Tänä vuonna oli kyllä jotenkin niiin huippujoulu (-: Oon ihan fiiliksissä joulusta ja näistä kaikista ihanista lahjoista. Muutamia lahjoja oon jo ehtiny innokkaasti kokeillakkin/käyttää, kuten esim. sen Hennan antaman kasvonaamion, kun olin niin innoissani siitä, ni pakkohan sitä oli heti kokeilla. Mä jatkan nyt tätä datailuu ja joulufiilistelyy, moimoi !

♥ aino  


No comments:

Post a Comment

Black Heart