11/1/11

ogkoekodkskd !

Hah , mä aattelin tänää mennä kouluun ja harkkoihi , mutta toisin kävi. Aamusti ku heräsin mulla oli 38.1 astetta kuumetta ja oli taas sellane aivan ihana tunne ettei saa henkee. Lähettii porin lääkäritalon päivystyksee ja kerraki siellä oli joku järkevä lääkäri ja se tajus et mä en jaksa enää ku oon kokoaja kipee! Nyt on ainaki tarpeeks lääkkeitä, toivottavasti tää täst ny menis ohi. Mun piti tänää tehä se stadi part 2 postaus , mutta emmä nyt taida jaksaa kuvailla sitä mun YHTÄ ostosta. Oon kyl laiska, ku en oo saanu sitte keskiviikon jälkeen yhtä ostosta kuvattua , no kyllä se postaus vielä joskus tulee :D ! 
Saatiin eilen luokkakuvat, meillä ei tosiaa otettu kaverikuvia eikä ees yksityiskuvia. Tosi outoo. Kuulemma ne pitäs vielä ottaa , mut empä sitte tiiä että otetaanko niitä lainkaan. Varsinki ku meijän koulussa kuviksen  opettaja kuvaa ne kuvat ? Hmmm , paska koulu meillä , tiiän sen. No jokatapauksessa , siihen kuvaan. Nojaa en tiiä onks se onnistunu vai ei. Toisaalt on , toisaalta ei. Laitan siitä kuvaa , kuhan jaksan kuvat senkin ..
Eilen harkoissa mulle tuli taas semmone fiilis , et ois oikeesti vaa voinu lähtee menee. Koko aja tekee mieli lopettaa, mut sit toisaalt en haluis lopettaa. äää, ajatukset on ihan sekasi. En jaksais noit valmentajiikaa , ku eilen piti niiku sit vetää jtn kuntopiirii koska kenelläkää ei oikee sujunu toi pelaamine. Voi huhhu. 
Mä taidan nyt lähtee tekemää kemian esitelmää , jonka piti olla muistaakseni 2-3 sivuu tai enemmän ja sen pitää olla torstaina valmis. Voee ei. Moikka!

Ps. Nyt ei oo sitte mitää kuvia S: Pahoittelen!

1 comment:

  1. mun naaman voi sit sutat siit kuvast, en haluu sitä mihinkää näkyviin.............. :d

    ReplyDelete

Black Heart