9/30/11

Joouu Ella o paras !




Meikattiii .. hehhe.







Noniii muutama päivä onki jo vierähtäny viime viikonlopusta, tai siis aika paljonkin päivii on ehtinyt vierähtää. Ella tosiaanki oli tääl viimeviikonloppun ja oli kyl taas parast pitkäää aikaa <3 ! Perjantaina haettiin ella viiden maissa porista, ja oli tooosi sateista ni ei oikeen kylällekkään tehny mieli mennä. Käskytettiin äiti heittää meijät kauppaa ostaa mässyy ja tultii meille viettää iltaa ja yötä. Aamusti ku oltiin heräilty ja sellasta, käytiin Emdellä. Onneks oli hyvä ilma, ni pääs kylälle ! Mut saatii sit nähdä seki, et Nakkilan kyläl ei ollu mitään eloo lauantai illalla .. Sunnuntaina oli nahkiaismarkkinat ja siel oli kaupunkijuna, ni Ellaki sai nähä tätä big Nakkila cityy :Dd ! Tosi isoo .. Ikävä Ellaa ♥ ! Toivottavast nähää pia taas (: !!

Tänää olin Even kans shoppailee, ja oli kans toosi kivaa. Tuhlasin semmosseet 160 euroo, hehhe. Oon ainaki tosi tyytyväine mun ostoksii ! Esittelen niit sit myöhemmin ku ehin kuvailemaan. Huomenna sitte meen Emden ja Empun kanssa taas Poriin, mut en shoppailemaan, vaan kattoon Ässät -Hifk pelii. Ässät viiie !! Ah, huomenna pääsen myös eroon mun järkyttävästä juuri kasvusta :D ! Ei mulla muuta, moikkelis & öitä !

No comments:

Post a Comment

Black Heart