8/10/11

Ystävät (postausideoiden voittaja idea )!

Ystävät on mulle kaikki kaikes, niiku varmaan monelle muullekkin. Mitä tekis ilman ystävii ? Ystävät tukee sua tilantees ku tilantees, ja autaa sut kaikkien huonoimpienki aikojen läpi taas pystyyn. Ne saa sut iloseks, vaik sulla ois kuinka huono päivä, ne ei hauku sua vaikka sulla oiski vähän hassu pukeutumistapa tai vaikka puhetyyli. Ne antaa sun olla semmossia ku sä ite haluat, ja silti ne rakastaa sua ja välittää susta. Ne ei koskaan hylkää sua.Ystäville sä voit kertoo kaiken, tietäen et ne ei kerro sun juttuja eteenpäi, sä voi luottaa niihin 110 % Tällässii on mun mielestä ystävät. Oikeestaan kukaan ei voi elää ilman ystävää, ja must on surullista ku kaikilla ei oo sellassii ystävii joilla ois tollassii ominaisuuksii joita äsken luettelin ..

"Friendship is like standing on wet cement.The longer you stay, the harder it’s to leave"



Joskus vaa tuntuu et mikään ei auta, ja et kaikki menee päin jotakin. Mut sitteku ystävä tulee, halaa ja sanoo et " älä huoli, kaikki muuttuu paremmaks " just sinä hetkenä kaikki muuttuu paremmaksi. Joskus tulee riitoja, joskus ystävät valehtelee sulle, mut riidat ja kaikenlaiset vastoinkäymiset, ne vaa vahvistaa ystävyyttä. Eikä yhestä riidasta välit mee poikki, koska ystävyys on luja ja kestävä. Ainaki mä ajattelen niin. Joskus taas tulee tilanteita, et ei vaa millää voi antaa anteeks .. Mut oikeet ystävät ei tee sulle ikinä mitään pahaa tahallaan ! Ne jotka tekee, ei oo sun oikeita ystäviä. Niitä jotka kohtelee sua huonosti sä et tartte, pitäkää se mielessä !

"I want you to know, with everything I won't let this go"
Mulla on tosi paljon hyvii kavereita ja ystäviä, ja muutama parasystävä kenelle mä voin kertoo ihan kaiken. Joita en nyt tässä ala nimeltä mainitsemaan, ku ne tietää itekki sen et ne on mulle maailmantärkeimpii ja niist en luovu ikin ! Mulla on myös muutama tosihyvä ystävä ja oikeestaan parhaitkavereitaki jotka asuu kauempana, ja niitä näkee harvemmi, ja se o surullista se ;s Mut sit kuiteki ku näkee, ni on nii onneline et meinaa pakahtuu siihe onnees ! LOVE YOU ♥


No comments:

Post a Comment

Black Heart