8/26/11

Weekend, the best end !


 Paita: Vero Moda
Legginsit: Ginatricot
Hame: H&M
Kengät: Top sport (vans)
Vyö: Kappahal (tullu joskus kaua sit jonku paidan mukan :D )

Arr, mua ärsyttää NIIIN ottaa itselaukasimella kuvia, toi kun sattuu tarkentaa mihin tahansa, kuvakulmat on tylsimmät mahdolliset jne.. Kukaan kun ei suostu mua tulee kuvailee, tai sitte ne ei vaa ymmärrä tästä mitään. Koittakaa kestää näitä mun tylsähköjä ja huonoja asukuvia.

Asiasta kukkaruukkuun, sain vihdoinkin hankittua ton kellon ! Kaiken säästämisen, odotuksen ja hehkutuksen arvoinen tuo kyllä on, ainakin mun mielestä. 59 euroo tosta siis maksoin, ja kuten jo mainitsin ni kaiken rahan arvonen toi on. Tykkään tosta toooosi paljon, ja se tulee varmaan useinki näkymään mun kädessä. Hmm, jos sitä nyt sitte lähtis kylille hilluuu ja sellasta :-)




No comments:

Post a Comment

Black Heart