7/7/11

Ostoksia seinäjoeltaaaa :) !






Kengät - Aleksi 13, en muista hintaaa tarkallee, mut se oli joku 13 euroa alennuksessa, oikee hinta oli jotakuinkin 19 euroa. Noita sai myös mustina (= Tykästyin noihi tosi paljo, ne on tosi kivan väriset (tosin ei varmaan järkevät mulle ku pia ne ei oo enää valkoset ) ja oon halunnu just ton mallisia kenkiä.

Sortsit - H&M 9,95 euroa. Tämmösiäki oon ettiny jo pidemmä aikaa (= Et niiku ne ei ois farkkuu, vaa jotai tommost kivempaa ja rennompaa kangasta.

Hame - H&M 4, 495 euroa. Yhellä kaverilla oli tälläne, ja tykäästyin tosipaljo (: Oon käyttänykki tota usei, taitaa lukeutuu mun lempivaatteisii, toi o tosi kiva ! Tos sen hameen kuvan alla on tommone kuva et mite sitä käytetäää jos joku ei tajunnu :)

Ei niitä paljoo ollukkaa, mut muistakaa et rahaa meni myös ruokaan - mitä minä tykkään syödä ja paljo ♥ Mitäs tykkäätte ?

No comments:

Post a Comment

Black Heart