6/3/11

Se ois vähä niiku yks päivä kesälomaaan ♥




 
Nää pari päivää on menny kavereiden kans rannalla, ja vahtien mun pikkusiskoo, ku äiti järjestelee noit mun veljen ylppäreit ni joudun vahtii mun pikkusiskoo. Eilen olin sit oikee uimassaki emden ja even kaa ! Jo toine kerta uimas tänä kesän, oijoi mikä saavutus ! Tänää oli sit koulus joku urheilupäivä, ja en tykänny siit olleskaa >:( Ku must on tyhmää, et pakotetaa tekee kaikkee mitä ei haluis ja sit vie jotai ysiluokkalaisii vastaa :D Siel oli kaikkee pesäpalloo, jalkapalloo, ultimatee, zumbaa, jtn säkkitaisteluu ja koripalloo. Tommosseet ei oo oikee mun juttui.  Huomen sit hakee vie todistukset & kevätjuhla, mut sit onki kesäloma ♥ Onha sitä jo ootettukki ! Innol ootan et millanenkoha mun todistus on :D Toivottavasti ei oo kauheesti numerot laskenut :s Tähä mennes mulla on tämmässii kesälomasuunnitelmii: 
  • Iha vaa perheen kans mökille heinäkuus
  • Särkänniemee ft. Sara
  • Powerparkkii ft. Ella
  • Iha vaa kavereide kans olemist ja paljo rannal olemist !
  • Seinäjoelleeee
  • Tiistain porii ft. Jossuu & Rosa
  • Power cup 9-12 pv tätä kuuut, se o se lentopallo tapahtuma jos ette tienny (:
  • Pori maauimalaa montamonta kertaa 
  • Minka tulee tänneee
  • Ella & Emmi tulee ehkä tännee
Ja kaikelaist tämmäst kivaa (---: Toivottavast ehtii kaikkee D: ! Mut, ei mul ny sit muuta, myöhemmi vois tehä viel sellassee erilise postaukse mis esittelisin mun kevätjuhla mekon (ja laitan sen tietty kans mun velje ylppäreihi :D ) ku mun mielest en oo sitä viel esitelly (= Nyt heiheeei ♥

Ps. Jotkut ihmiset muuttu iha täysi jonku asia takia :o Parissa päivässä kusipääksi ♥

No comments:

Post a Comment

Black Heart