6/24/11

Dam didi dam didi dam didi damdam

 Vesi on ny tooooosi matalal, ku tuol rakennetaa jotai patoo, ja siel on LIEVÄSTI sanottun aika mutaisaa :D

 Kutita mun kaksarii ♥


Täällä mä ihan hengissä oon :) Tulin ny laittelee kuvii, tekstii ei taida syntyy, tai mistäs sitä koskaa tietää jos yhtäkkii alkaiski :D Täl viikol oon ollu vaa kylil & rannal kavereiden kaa. Tekis nii mieli men uimaa, mut tuol on nyt aika huonot säät .. Kivan sateinen juhannuski tulossa :o ! Ne helteet kyl kelpais takasin. Oon nyt vähä flunssassaki, nenä vuotaa koko aja ku joku niagara putous :D :s Tai, no, ehkei ny iha sentää nii paljoo. Sunnuntaina oon sit lähössä seinäjoelle, ja sitku tuun Tiistaina kotii, ni Ella tulee tänne (: Joten ehkä jopa viikon postaus taukoo tulossa :o Koittakaa kestää ! :D Sen jälkee kyl sit IIISOT postaukset tulossa kaikesta ! Huomenna EHKÄ ollaan perheen kanssa menossa ikaallisten kylpylään ihan päivä reissulle (: Nyt heippa ja hyvät juhannukset !

No comments:

Post a Comment

Black Heart