5/1/11

Hyvää vappuu (: !








Eilen minä irene roosa marjaana ja emde oltiin vapputunnelmissa empun luona (: Vietettiin hauska ilta & yö syöpötellen, jutellen, sekoillen, pomppien, nauraen, dataten, kuunnellen musiikkii ja jne. Vois kysyä et mitä me EI tehty. Musiikki kuulu sillee melkei kilsa päähä, ja oli muute vähän märkä olo sen jälkee, jote minä ryöväsinki empun kaikki vaatteet ! Roosa, Irene ja Emde lähti siinä puolen yön aikaan, mut mä ja Marjaana jäätii sitte vie yöksi (: Mitä parhain vappu kyl oli ! Joskus vois ottaa uusiks tollasset illaistujaiset ku eihä siihe mtn varsinaist syyt tarvita (: Btw, Marjaana lähti lenkille, mul, Irenel ja Empul oli vaikeuksii pysyy pystys, Emde etti pupunkorvii, Roosa imi ja AARNE HUKKU =(

Mut asiasta kukkaruukkuun, meijän kannettava hajos eilen ! ja voivittu, sin meni luultavasti sit kaikki mun kuvat ja tiedostot :o :s Mut mä taidan iha suosiol jättää muutamat postaukset välii, koska tää pöytis lagii ja pahasti ! Mut näkyillään joskus (: Nyt mä taidan mennä tyhjentelee mun hyllyy, ko se menee mun veljel ja mä saan uude (:



2 comments:

  1. " Musiikki kuulu sillee melkei kilsa päähä" se ei ees kuulunu meil ast :D

    ReplyDelete
  2. No se oliki vähä liioteltuu :D

    ReplyDelete

Black Heart