5/5/11

Here i aaaaam !


Täällä sitä taas ollaan, pöytiksellä, kannettava edelleen korjauksessa.. Mut kokeillaan ny jos tää ei jumittais (: Eilen oltin irenen empun & roosan kans porissa, mut mulla ei oikee ollu rahaa ku kaikki pitäis säästää toho kameraa.. Mukaa tarttu kuiteki seppeläst sellasseet valkoset "tossut" 14,95 e, ja oon aika tyytyväine niihi, iha kivat on ! Ja olihan ne vanhatki lievästi sanottun kärsineet. Ja porissaha oli kivaa, ilma rahaaki ! ;) ♥

Tänään menin sit keskussairaalaa Porii, mult otettii neljä putkee verta ja tutkittii jotai kurkkuu, ja tää käynti liitty siihe mun leikkausee joka on 17.7. öääää :s Mua pelottaa jännittää ja kaikkee ! Mut onneks mult leikataan vaa kitarisat EIKÄ nielu ja kitarisat, koska sin parannu nopeemmi :)

Suunnitelmis oli ny 27.5.-29.5. olla seinäjoellaaa ft. ella ja emmi ! (::: Hihi vähä tulee kivaa ♥ Mulla ei oo nyt mitää kuvii - YLLÄRI, mut oon kattellu anttilast yht puoljärkkärii, jote mite ois tämmöne ? ;)



Tämmäne "puoljärkkäri" ny ku ei oo kunnollisee vie varaa (--: Jaa täähä löytyy siis täältä

No comments:

Post a Comment

Black Heart