4/1/11

Terveppäterve (: Tänää koulussa oliki sitte tosi rento päivä, kuvattii kaks tuntii kuviksessa elokuvaa ja sitte häippästiin kotia ! Neljän aikaa menin emden kans kylille ja siel oli sit Henna ja Eve ja myöhemmi tuli Marjaana ja Emppu (: Iha perus meininki oli ja menin jo puoli kaheksa aikaa kotii ku alko olee jo sen verra tylsää, ainaki mulla :D Ja hei, tänäähä o perjantai, ei oo kyl yhtää sellane olo :o Iha niinku huomenna ois taas yks tylsän puuduttava koulupäivä, muthei ei ookkaa ! Huomen mä ja emde mennää sit Hjoel, ja siitähä mä jo kerroinki, kivaaaa tulossa ♥ Mutjoo, ei mulla muuta (: Tänää en oikee kuvaillukkaa jote tänää ei sit tuu mtn kuviikaa.

Ps. Mä oon ylpee itestäni !
Niijahei, hyvää aprillipäivää, toivottavast huijasitte kaikkii ;) :D

No comments:

Post a Comment

Black Heart