4/10/11

Sometimes i hate you

Aika jees viikonloppu oli (---: Perjantaina tosiaa oltii siellä elokuvissa, niiku sanoin jo, ostin muute siltä reissulta yhet legginsit. Lauantaina olin porissa iha vaa äitin kaa ostamassa mulle meikkivoidetta ja mukaan otin kans lentopallon (: Kenkii kans etittii, mut en sit oikee mitää mieleisii löytäny. Ku tulin kotii olin Empun ja Emden kans, ja oli iha kiva ilta :) Salatut elmukelmut, hehe :D Tänää menin sit iha vaa meijä porukoide kaa ikeaa kattoo kaikkii kalusteit ku mul tulee se uus huone (: Ja kylhä sielt jotai löyty. Kampauspöytä, kattolamppu, 3 koristetyynyy, sellasseet "hollywood" tapaset peilivalaisimet, lehtiteline, verhot, pussilakana & tyynyliina. Peili aateltii hommata jostain muualta, ku siel ois ollu ykspeili, mut se oli sit lopuu :s Tarkotus ois sit mennä sinne viel toisen kerran enne mun huoneen valmistumista, hakee hylly ja joku yöpöytä (: Ku ei täl kertaa autoo mahtunu :DD Mun huoneest tulee siis oikeestaa aika mustavalkone ja sillee. Lisää siit sitku se o enemmä ajakohtasempaa ja kuvii ! (: Ootan oikeesti iha sika paljo et toi valmistuis !

Huoh, viikonloppu meni kyl nopeesti, huome se ois sit taas johoki hikisee kouluu, mut pakko kai se o mennä.

No comments:

Post a Comment

Black Heart