4/27/11

r.i.p my camera =(

Se ois ny kuulkaas sillee et joudutte olee ilma kuvii varmaa ainaki enskuun puolivälii (tai sit joudutte tyytyy kännylaatuu -.-) ko minä viisas tiputin kamerani (: ja mun tuurilla se tietysti hajos. Se ei enää aukee ja piipittää jotai ihmeellistä :D Että jes (Y) Se oli sit sen kameran loppu, jo toine kamera minkä hajotin vuode sisäl (: Että sillee.

Täl viikolla ei oo oikee tapahtunu mitää mainittavan arvosta, sen takii en ookkaa oikee kirjotellu. Ei mulla nyttekää varmaa mitää hirveen innostavaa asiaa oo, mut kamerastaha oli pakko tulla kertoo ;) On kyl ollu ihana sää ♥, toivottavas ei tulis enää mikää takatalvi ! Jos ny sitä sit lähtis h-valtaa PYÖRÄL (tulkaa sit hakee mut jos hyydyn sin tievartee, oon nii laiska ja hei tää on mun eka kerta ko poljen harvaltaa varmaa puolevuotee :D ♥) ft. emde, ja siel sit näkis muutamaa tyyppii (
:
kuva we<3it

No comments:

Post a Comment

Black Heart