4/5/11

Pällit 2011

Tiiän et tää on jo toine postaus tnä, mut toi toine oli niiku eriksee viikolopust (: Mä oon taas vähä laimiyöny tän kirjottelun :D Maanantaina oli uskonnonkoe, ja se meni iha suhtkoht hyvi, kyl mä uskon et saan ainaki ysin (:(: hihii. Sitte saatii takasin Äikän & Kemian kokeet. Äikästä sain 9 ja kemiasta 7 :D Kemia ei oo ihan mun vahvin aine. Huomenna ois sitte historian koe, jote tänää mulla ois ohjemassa historiaa lukemista. Vois kyl men kylil mut kukaa ei varmaa tuu ku ne lukee kokeisii -.-'' Emmäkää koko päivää aatellu siihe kuluttaa.

Voi herrajumala, huome ois sit lentopallost joku ihme ottelu vastaa vanhempii vastaa, mä kyl kiellän noit tulemast. Saisin hävet niit siel aikas paljo jos ne tulis. Toivottavast en sit pilaa koko pelii mun surkeudella :D Mä yritän selviytyy jotenkuten ees ! Pitäkää kaikki peukut pystyssä.

Sunnuntaina ois tarkotus mennä porukoiden kaa ikeaan kattelee vähä uusii huonekalui ja näi, ku mä vaihdan huonetta ja se huone sit rempataa. Siit sit isopostaus teille (: Mut kuiteki se rempataa vast enskuun tienoilla. Enskuussa ois sit kans tarkotus mennä Saran kaa vähä shoppailee tonne turkuu (: Pitäs vaa säästää rahaa.

Tulispa jo kesä ! Viime kesä oli kyl iha sika kiva, enkä usko kyl et täst tulee kivempi mut kuiteki (: Ois kiva päästä jo rannalle ja tällee, vois vaa laittaa topi pääl ja lähtee ulos ku ois lämmin ♥ Muutamii kesäsuunnitelmii ois jo tiedos. Aateltii Sara kaa lähtee taas särkkää niiku viimevuonnaki (: Ja sit jos saan luvan ni lähetää Saksaa med. Emde & Minka + Emden porukat :D ♥

Oho, nyt tota tekstii tuli aika paljo, ihmettelen jos jaksatte ees lukee :D No nyt vihdoin jotain kuvii joista huomaa et mulla on ollu tylsää (:













1 comment:

  1. kiva ku räkä loistaa tos yhes kuvas <3<3<3 -netta

    ReplyDelete

Black Heart