3/18/11

diiiiiuuu

WEEEEKEND !

Kukapa ny ei viikonloppuu oottais (: Vihdoinki se on täällä, mut sais kyllä ol jo huominen päivä ku Minka ja Salla tulee tänne ♥ Hihii, kivaako ees tulossa ? Tarkotus olis eka mennä porii hiuka shoppailee, aattelin ostaa kengät, legginsit, lasit & jonku paida (: Niistä ja viikolopusta sit kuvii sunnuntaina tai maanantaina. Sitte loppu aika hengaillaanki täällä ihanassa nakkila cityssä & yö ollaan emdellä, ja yöllä ei siis todellakaan nukuta (: !

Tänään mä tein sitte mun huonessa suursiivousta, tai siis mun piti eka vaa siivota ihan normaalisti, mutta sitte mä innostuinki siivoomisesta - mitä en tajuu itekkää, ja siivosin hyllyn ja kaikki laatikot ja kaapit (: Must tuntuu et tänää mä tajusin et siivoomine voi oikeesti olla kivaaki :D ! Tekee mieli nytteki
vaa siivota koko aja, pliiis ihmiset älkää pitäkö mua hulluna. Seuraava suursiivous tuleeki sitte huhtikuussa ku mä vaidan huonetta ja saan kaikki uudet huonekalut ja sillee (: Mut siitä sitte o tulossa iiiiso postaus ! Mut siihe kuiteki o vie 2 kuukaut et oli ehkä vähä liia aikast alkaa siit puhuu, mutjoo alotimpas kuiteki :D Mut kerkesin mä sen siivoomiseen lomassaki piipahtaa hetkeks kylil ft. emde & eve (---:

No sitte viikonlopun jälkeen ois tiedossa äikänkoe, pitäs siihenki viel jossain välissä ehtiä lukea. No kai mä kerkeen, eikä siinä ees oo kovin vaikeita asioita (: Sit on tulossa myös köksän, maantiedon (JARI KOSKI ♥) ja kemian koe. Ihan jeeessisti taas näit kokeita samaa aikaa.

Nonni, nyt saitte kerralla oikee paljo tekstii, mut ei juurikaa yhtää kuvaa (--: Alla muutam
a valokuva mun ihanasta lapsuudesta, ku kattelin tänää vanhoi valokuvia, samalla ku siivosin + muita kuvii :) jaja tota mun kaunista lakan laitto kuvaa ei saa nauraa eikä dissata se on läppä (:

.

No comments:

Post a Comment

Black Heart