3/15/11

kynnet + muuta ((:


Helouu jälleen kerran (: Mitäs tässä ? Eipä mitään ihmeellistä, koulussakin oli ihan normipäivä. Paitsi meillä oli äikästä joku testi, ja sain siitä 7/10 kai se ny iha hyvi sitte meni, KAI. Tylsä viikko taas varmaankin tulossa, mut viikonloppua kohti vaan paranee ;) ! Nimittäin aikas varmasti Minkan & Sallan vuoro ois tulla kyläilemään tänne nakkebyyn jälleen kerran. Oij, niitäki tyttöi ollu nii ikävä ! Nähtiin viimeks joulukuun tienoilla ? En ny iha varmaks sano, etten valehtele.

Nyt sitten niihin kynsiin (: Elikkäs mä taiteilin tossa joku ilta mun kynsille jotain, tai siis ainakin yritin. Emmä mitään täydellisii kynsii hakenu, iha vaa laukkasta ja sensellasta kun en kerra mitää muuta osaa :D Vois joskus oikee men johonki manikyyrii :Dd !

vaihe 1. Kannattaa puhditaa kynnet, varsinkin jos niissä on vielä edellisiä kynsilakkoja
vaihe 2. Viilasin kynnet kynsiviilalla tasasiksi & sen jälkeen laitoin huomaamatonta hieman kiiltävää lakkaa 'pohjustukseksi' koska mulla ei ollut nyt läpinäkyvää lakkaa (: Se on tietysti aina parempaa.
vaihe 3. Ootin että lakka kuivuu, ja sen jälkeen laitoin kevyen kerroksen tota varsinaista punasta lakkaa, sitten ootin että se kuivuu ja laitoin vielä toisen kerroksen päälle.

ja voila valmista (: ! Mulla meni tähän joku 20 minaa, mä oon vaan niin armottoman hidas, jote olkaaha te nopeita ;)

Lopputulos:


monethan osaa varmasti itekki paremmin, mut laitoinpaha ny vaa huvikseni (:

Tänää mul onki sellane olo että vois kerranki tehä läksyt oikee kunnol ja keskittyy niihi (: ja sen jälkee vois viel siivot huonee kaappei ja sillee ! En tie mikä mua vaivaa, mut joteki o sellane olo et vois vaikka kerranki tollasta tehä (:

No comments:

Post a Comment

Black Heart