3/12/11



Heeiii (-: Nyt ei oo tullu kirjoteltuu lähes viikkoon ? En oo ihan varma. Ihan siitä syystä että mulla ei oo ollu oikeestaan mitään asiaa, tuskin teitä mun olemattomat jaaritukset kiinnostaa. Nyt mulla ois sellasta ees vähän. Koko viikko oli aika tylsä, olin kylillä ja sillee, ei mitään ihmeellistä. Torstaina kävin sitten porissa hakemassa Hennalle synttärilahjaa, kyllä sekin löyty, mutta saimpas uudet farkut myös matkaan mukaan (-: (Gina Tricot 44,95 e) Niistä kuvia alla. Perjantaina olikin sitten Hennan synttärit, ja ihan hauskaa oli (-: ! Meno oli hyvä, mut ehkä hieman ällökin :D Joo, ei siitä enempää. Meinasin muute oksentaa, mut en onneks sit oksentanu ! Oltii muute Perjantain myös laskettelee koulusta päinn, oli aika huono keli, ei kyl päässy yhtää mihinkää.Yllä oleva kuva on yhtis sieltä Hennan synttäreiltä, kuten näätte mulla on kauniiit meikit (:(: ! En nyt jaksa muista kuvia laittaa, vaikka onhan niitä, mutta tää on niistä paras ! Nyt mä aattelin mennä siivoomaan mun huonetta, ja sen jälkeen ehkä johonkiiiin. Alla jotain kuvailua vielä.

ps. oon koukussa kinder buenoon ;)
pps. mä yritän täs ny suostutel äitii & iskää ottamaa meil kissa (: Mul o nimiki jo valmiiks ! Me saadaa ehk kesäl !♥





No comments:

Post a Comment

Black Heart