3/28/11

Dont be a loser, win her

Nonii, vihdoinki sit noi uudet hiukset o mu pääs :DD: Taino mite sen ny sanois. Kuiteki kuvii sit alempan. Värjäsin alta ruskeiks ja sit kans etuhiuksie alt ruskeiks, värjäsin juurikasvun pois ohensin & pätkin. Must näist tuli aikas kivat (: Tykkään itekki, ja ne menee iha kunnolla jos mä vaa jaksan suoristaa ! Jee, mun hiukset ei temppuile mulle -ainakaa vielä, nii VIELÄ. Viikonloppuna oli iha kivaa, olin emde kaa (: ja tota ei siitä puhuta sit enempää et mitä me tehtii ! Tänää oli kemian koe ja en ollu oikeestaa lukenu yhtää, et hyvihä seki varmaa meni, no must ei tuu kemia insinöörii niiko Sarast. Huomenna ois sitte maantiedon koe, johon siihenkää en oo lukenu yhtää, mut kyl mä aijon tänää viel, jätän harkatki välii et voin lukee niihi ! Mun on pakko saada siit vähintää kasi. Hei, vittuko ässät tippu :(



No comments:

Post a Comment

Black Heart