2/3/11

Miks mä päästin sut menemään ?

finnkinos oli tollai kiva juttu ;) ^
Nonii, heipsu taas :--) En ookkaa taas kirjotellu hetkeen.
Mut sen muistan et lupasin laittaa vähäsen jotain siitä
mun shoppailu reissusta Saran kaa. Aattelin nyt laittaa
ostoksista tietenkin kuvi ja sillee:

Huivi 9,95 e seppälä
Korvakorut 5,90 e Sokos (korukolmio)
WoW pipo 15,60 e Inter Sport
Sitte osti vielä kaks toppii, joista
eii oo nytte kuvaa. Toine Gina Tricotist
alennuksest 2,90 e (punane) & toine H&M:äst
4,90 e (harmaa) (=
Lakkaisin eilen illalla sit mun kynnet tollasseeks punaseks,
kynsilakka on muuten sokoksesta, oisko ollu 3,90 e &
sävy on 3 ja ton nimi o vissii joku paris tai sillee :o En oikee tajuu xd
No sit laitoin toho päälle viel sellast ColoR Instituten
kynsilakkaa, sellast kimalletta :---) Ihan kivatha noista tuli vaikken
ookkaa mikää maailma paras kynsie lakkaaja.

Edellispäivän katottii emden kaa Paranormal Activity,
oli ihan hyvä leffa, mut iha vitun pelottava :o Hyyii, en saanu
melkei unt sen jälkee & mun piti viel kävel pimees kotii sit emdelt..
Hrrr, mun ei pitäis kattoo kauhuleffoi, mut ain mää vaa katon :D

Ei täs mitään muuta ihmeellistä tai mainittavaa oikee ookkaa
tapahtunu. Huomenna ois sitte uskonnokoe, ja täytyis siiheki
jaksaa lukee. Huoh ku jaksaiski, mut pakko se o koska haluun
hyvä numero ja äiti raivoo kivasti jos saan jonku 7 tai sitä surkeemma.
Näin meillä, kuis teillä ? ;)

Viikonloppuna ois sit taas edes kenkien osto :--) Ku vihdoinki
sain äidiltä vinguttuu uudet kengät, vaik mu vanhat o iha
hyvät :D En löytäny ny kuvaa netist, vaik kui yritin ettii, hhö.
Kuiteki ne o sellassee ulkokorkokengät, sellasseet vaaleensävyset.
Korko on ehkä noin 5-7 cm, kyl mä niil pystyn kävelee ;) Toivottavasti.

Laittasin kuvii viel lisää tän päiväsest asusta & muutamast
kuvailust, mut blogger kusee ny kivasti et en pysty -,-
No laitan ne sit ens postauksee ! Tänää mul oli kuiteki päällä
pinkki Peak Performancen huppari, valkonen huivi & farkkulegginsit.
Sitte hiukset oli iha auki, ja etuhiukset sillee joteki oudosti, en osaa selittää :D

Mitäs muute ootte mieltä, et oon aatellu mu seuraavie postauksie aiheeks
jotain tällästä: Hiukset, meikki, kuvapostaus, käsinkirjotettu postaus yms.
Voitte ehdotella mulle ite et mitä postauksii te haluissitte :--)

PS. KOLME VIIKKOO LAIVAAN, PARAST TULOS !




No comments:

Post a Comment

Black Heart