2/22/11

Fucking perfect



KirjasinkokoJes, oon terveenä (: Joten ei enää huoltakaan siitä ettenkö
tulis terveeks ennen laivaa. Nyt sitte vaa ootellaa että päästäis
sinne laivaan, ja et pääsis näkee Ellan & Emmiparasta tulossa :) !!
Enää 2 yötä, kohta 1 ! Apuaa, ei jaksa oottaa !

Mut enköhä mä oon nyt jauhanu siit laivasta tarpeeks melkei
joka blogimerkinnäs, et ehkä ois aika puhuu jostai muusta :D

Olin tänää siel hammaslääkäris, eikä mul ollu yhtää reikää,
eikä mitää muutakaa (: Wuhuu :D ! Meen sit taas joskus
puolevuode pääst uutee tarkastuksee. Sit meil tuli tänää
mun kummitäti (: Oliha sitäki iha kiva nähä, ko oon nähny
sen viimeks jotai vuos
i sitte :o

Ei mulla taaskaa mitää asiaa oikeestaa ollu :D Kirjottelen
tänne vaa huviksee ja ilma aihetta. Loppuu pari kuvaa ku onnistuin
vähä kuvailee kunnes (niin mun tuuria) patterit loppu. Mä niin
haluisin akkukäyttösen kameran.





No comments:

Post a Comment

Black Heart