1/26/11

Hiuskriisi = Paniikki

Nyt tulee sit taas tälläne pikapostaus, ei kuvii eikä mitään,
en oo kerta kaikkiaan ehtiny räpsii mitään kuviii,
ku on ollu nii hemmetin moinen kiire :o Oikeesti siis,
tänään oli harkat, piti suunnitel vähä perjantait (saatte sit
joskus kuul mitä sillo tapahtuu) ! Sit kokeilin tänään ainaki
kolmee eri kampausta, koska meil on huomenna tanssiaiset,
ja en todellakaa tiedä miten laitan hiukset. Tiiän vaa sen et
laitan ne jotenki kiharalle :D Mulla on oikeesti kauhee
hiuskriisi ja paniikki + jännitys huomisesta ;ss Kuiteki
mokaan siel tai jotain, se ois just niiin mun tyylistä, tai siis
mun tuuria. Lupaan laittaa sit huomenna, tai ylihuomenna
vähä kuvaa mun tanssiais asusta & yritän kuvailla sitten
sitä mun kampausta, mikä se nyt sitte tulee olemaan.
En kuitekaa kampaajal menny ku ei oo mikää kauhee
tärkee juhla tai niin .. Tänää oli sit harkat, iha perus
harkat, ei mitään ihmeellistä, tai siis mitään kerrottavaa :D

No comments:

Post a Comment

Black Heart